Saturday, February 19, 2011

Majlis Perasmian Mula Kerja di Tapak Projek UiTM Melaka Kampus Jasin dan Pertukaran Dokumen Perjanjian Pinjaman di antara YBK Usahasama Sdn Bhd dan Bank Pembangunan Malaysia Berhad


Majlis Perasmian Mula Kerja di Tapak Projek UiTM Melaka Kampus Jasin dan Pertukaran Dokumen Perjanjian Pinjaman di antara YBK Usahasama Sdn Bhd Bank Pembangunan Malaysia Berhad yang dirasmikan oleh YAB Dato' Seri Mohd Najib bin Tun Abdul Razak ,Perdana Menteri Malaysia di Seri Mendapat.


 Yang Berbahagia Dato' Haji Zainal Abidin bin Haji Sakom,Pengerusi Eksekutif YBKU Sdn Bhd menyatakan bahawa kesudian Ketua Menteri Melaka untuk menempatkan sebuah lagi UiTM di Jasin apabila permohonan YBK untuk membina UiTM di Selangor ditolak oleh pihak kerajaan Selangor.
















UiTM mensasarkan seramai 250,000 pelajar dalam masa beberapa tahun yang akan datang.Ini merupakan peluang yang begitu bermakna kepada semua masyarakat terutamanya di Jasin.

1 comment:

  1. salam 1 malaysia...saya telah paut kan blog anda utk blog saya.kalau boleh paut kan blog saya utk blog anda..terima kasih dan salam perjuangan dari saya,penulis badut rakyat..

    http://badutrakyat.blogspot.com/

    ReplyDelete