Tuesday, February 22, 2011

KERDAU TELAH DIPILIH, DI MERLIMAU SIAPA PULA?

Naib Ketua UMNO Bahagian Kuala Krau diumum calon BN di Kerdau
2011/02/22 TEMERLOH: Penasihat Agama Menteri Besar Pahang yang juga Naib Ketua UMNO Bahagian Kuala Krau, Syed Ibrahim Syed Ahmad, 44, diumum sebagai calon Barisan Nasional (BN) dalam pilihan raya kecil DUN Kerdau 6 Mac ini.



Pemilihan anak jati tempatan untuk membawa cabaran BN pada pilihan raya kecil ke-16 itu diumumkan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin, di sini, sebentar tadi.- BeritaHarian Online


SIAPA PULA PILIHAN DI MERLIMAU? Nampaknya seperti di Merlimau satu pilihan calun yang rapi dan rumit, manakala pilihan calun di Kerdau seperti tiada masalah..


Apa-apa pun kita nantikan pengumumumannya esok di Command Centre BN. Adakah calun yang bakal dipilih memenuhi 3 kriteria yang telah ditetapkan Presiden:


BERWIBAWA ~ DISUKAI RAKYAT ~ TIADA MASALAH PERIBADI

2 comments:

  1. HOSTEL 10 orang PRK Merlimau, 2 bthroom, aircond di hall, tv, kettle, iron,Tempat yg strategik, berdktn dgn BandarJasin, Bilik Gerakan, Peti Undi, Masjid dan Pusat Mengundi. RM 3000, berminat hubungi 012-3736548 http://jasinhomestay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Siapa pun yang bakal terpilih nanti tentunya telah melalui satu saringan yang rapi. Matlamat bukan sahaja untuk menang tapi menang dengan majoriti yang besar melebih PRU 2008. Untuk itu semua calon kenalah beri sokongan kepada yang dipilih. Kena utamakan kepentingan negeri dan negara dulu dari peribadi. Sesiapa pun yang terpilih, buatlah kerja dengan baik dan meneruskan pembangunan yang telah dibawa oleh Allahyarham YB Mohammad Haidir. Semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang beriman. Amin.

    ReplyDelete