Wednesday, February 9, 2011

HINDRAF: KAMI MENYESAL!


Dari sketsa di atas, maka pertemuan empat mata di antara Ketua Hindraf Dun Merlimau, Mr Ravi dengan Datuk Ali Rustam telah menyatakan sokongan padu pengundi India kepada BN pada PRK Dun Merlimau akan datang. Sketsa seterusnya boleh juga didapati di sini

 

Di dalam pertemuan ini, Ravi hanya mampu berkata, 'KAMI MENYESAL DAN KAMI SEDAR PERJUANGAN HINDRAF TIDAK MUNGKIN DAPAT MEMBELA KAUM INDIA. KAMI TERTIPU DENGAN AGENDA RETORIK HINDRAF DAN PKR!" 



Kata Ravi lagi, "PAKATAN RAKYAT HANYA MAHU UNDI KAUM INDIA TETAPI TIDAK AKAN MEMBELA NASIB DAN MASA DEPAN KAMI... KAMI MENYESAL!"


Ravi juga berkata, bekas penyokong Hindraf akan membuktikan sokongan mereka kepada BN dan seramai 1,000 bekas ahli Hindraf akan menghadiri majlis perjumpaan bersama Perdana Menteri pada 19 Mac nanti untuk memberi sokongan dan seterusnya membubar pergerakan Hindraf di Merlimau.


Keresahan di kalangan pemimpin-pemimpin India dari Pakatan Rakyat juga jelas membuktikan kekecawaan mereka terhadap layanan pilih kasih atau 'sideline' yang diamalkan oleh mereka. Ini jelas apabila M Kulasegaran, Naib Presiden DAP memberi amaran keras agar Pakatan memperbaiki sokongan dari penyokong India. Ini dapat dibuktikan di sini.

2 comments:

  1. Ni bukah tipah tertipu nih.. Ni jadi sudah minachi tertipu..

    ReplyDelete
  2. Mr Ravi .... pas tu bagi tau Anuar gi terjun sungai.

    ReplyDelete