Tuesday, March 1, 2011

YUHAIZAD TIPU LAGI...

Bonology.com - People Powered Portal

Kali ini, portal berita pembangkang pula yang menulis tetapi agak musykil apabila 'BERNAMA' tertera seperti Bernama yang melaporkan penipuan ini. Apakah integriti laporan Bernama cuba dieksploit portal ini atau memang benar Bernama yang melaporkan?

Walaubagaimanapun, nampaknya PAS menukar cara kempen mereka konvensional mereka dari berceramah dan menjerit-jerit di pentas tetapi sekarang PAS mendekati pengundi dengan 'BUNGA-BUNGANYA' ... auw!

Mungkin PAS sedar, Merlimau bukanlah tempat mereka 'champion' dengan kata-kata nista dan pembohongan mereka terhadap kerajaan dan pemimpin-pemimpin BN kerana setiap isu yang cuba mereka sorakkan, pasti dibalas dengan fakta dan sekali gus menampakkan PAS yang melaungkan perjuangan Islam dan bertakbir sepanjang masa... Sebenarnya adalah PEMBOHONG!

Yang pasti dalam ceramah PAS yang benar hanyalah pada permulaan ceramah mereka dengan menyahut beberapa potong ayat-ayat al quraan dan di akhir ceramah dengan selawat dan salam. Selama 3 hingga 4 jam ceramah PAS, hanya 3 minit saja yang benar... Kalau ingin mengesahkan, sila ikuti ceramah-ceramah mereka...

Menyedari hakikat itu, maka strategi kempen PAS di Merlimau bertukar dengan BUNGA-BUNGANYA... Awas, penduduk Merlimau... pastikan bunga-bunga di laman tuan puan pada keesokan hari masih ada lagi atau sekiranya telah tiada... maka, carilah Yuhaizad nanti!

Bunga mati pun ok juga...

No comments:

Post a Comment